Friday, April 29, 2011

Kajang

sampai juga diku di Kajang.
dalam pukul 4.50ptg dah sampai KL sentral.

ada satu perjumpaan gay2 yang perlu aku hadiri..hahahaha

lepak sama Sapig and Azams dekat Pavi and KLCC.. wtf.

citenye camni, sebelum betolak dari Ipoh tu, aku haram jadah tak makan pape2.
sumpah lapar.

ye ar, bangun liwat. semalam main futsal gila punya la. marathon habis.
mula main pukul 10 smpai 11. then pukul 12 main lagi sampai pukul 2..perhhghh gila vavi lah.

mmg main stok nk muntah darah kot..shibey btol..

balik pukul 3.30.
bangun pukul 11.

dengan perutnya kosong, aku balik ke KL. dalam bas aku duduk sebelah budak sekolah form 3
(aku tgok dia buat latihan PMR kot dlm bas)

atas bas budak tu kurang ajaq ngan aku, dia makan MEKDI shial!!!!

lahanat.

mula2 dia keluar ASKEM..aku usha slek...
then,
dia keluar AIR..aku mate dah panas..
then,
dia kelua FRIES..tangan aku dah mula tak tentu hala...
then,
dia keluar BERGER...aku dah give, aku terus tidor..

cibet punya budak..

sampai2 kl, terus pegi pavi..jumpe sapig, then aku payoong makn kfc. snake plet..HAHAHHAHA
SNACK PLATE ok

then Azam sampai, dia nak makan pulak. dia nak belanja kot!!! hahahah
padahal baru makan kot..

dia nak makan MEKDI tapi pavi takde Mekdi, so pegi la klcc..
smpai2 mekdi, igt nk minum jer. tp org kate rezeki yang cube tolak..hahaha

order set dua..(aku tak hingat ape berger fevret aku tu)

makan2..smpai lebam kt sini..hahahaha

pastu pegi teman sapig beli seluar TOPSHOP kot..lahanat bapakk mahal kot..ciabait!!
hahahahah

then balek la ke kajangan..

smpai2 rumah. aku taktaw nk buat apa sampai sekarang..damn!

No comments:

Post a Comment