Tuesday, April 26, 2011

2 in 1

2 subjek untuk hari esok
2 subjek belum lagi study
2 subjek feveret
2 subjek yang style
2 subjek yang betul2 aku target A *insyallah

tapi 2 subjek ni untuk 1 hari esok, aku tak buat apa2 lagi.

ingat nua, esok paper ekonomi pagi. pukul 8.30 pagi.

company law pukul 2.30 petang

ingat nua!!

jangan nk cuai sangat, kang aku sebat karang.. haaaa

ada masa lagi untuk para pengamal "study last2 minit"

tips aku,

time revise to, kaw rilex jer. jangan gopoh2.
selagi pen belum diletakkan, masih ada harapan lagi.

jangan nak pulun sangat, ape kaw buat, tu kaw dapat..insyallah..

(korang xnk ikut xpe, aku xkesah. sbb aku bukan jenis hebat dalam bende yang aku tak minat..)

P/S: nampaknya, company law aku dah nak habes bace untuk round petame. so aku nk masuk ekonomi yang belum buat apa2

1 comment:

  1. gilaaaaaa hapeee kauu?? uishhh.. kalau aku dah menanges dah weyhh! but anyway, aku doakan insyaAllah kau boleh score paper nih! dan sume paper lain jugakk. :)

    ReplyDelete