Thursday, April 21, 2011

take it slow Syamsul Anwar

malam ini sangat aku cube mengulangkaji topik dalam perakaunan kos yang agak aku tidak minat sejak awal-awal lagi

tak tinggi harapan aku dalam subjek ini, setakat lulus dengan baik sudah cukup bagi aku

esok, 2.30 petang bermula lah peperiksaan di dewan

aku akan buat sesungguh-sungguhnya, emak menghubungi aku dan mengucapkan salam berjaya buat aku

Itu sangat-sangat membuatkan aku mahu cuba sedaya upaya

aku akan cuba buat semua soalan. bukan markah penuh yang akan aku cari, tapi hanyalah mengutip semaksima markah yang boleh dengan keupayaan aku

aku bertekat, selepas tammat peperiksaan ini akan aku mulakan langkah kanan untuk mencari penawar hati yang telah muncul semenjak dinihari yang lepas

sangat berharap agar tuhan yang maha esa membantu dan menunjuk jalan yang perlu aku lakukan

biar aku yang mulakan dulu si cinta hati. biarlah apapun keputusan nya, sekurang-kurangnya aku telah mencuba untuk bersama kembali

apa yang kuharapkan tuhan, bukakan hatinya dan satukan lah kami semula seperti dahulu agar aku dapat memperbaiki kesilapan yang lalu

aku yakin semuanya akan baik-baik belaka

2 comments: