Sunday, October 25, 2009

Why Kenape??

Kenape???
why??
sebab ape??
Cemane??
Bile nyer??

erm...ngarot la nua nie..
kuat mencarot jer..
oohh my god...

kenape aku kne jugak??
korang taw x??
kenape??
sebab ape??

dah la..
nk sedap kn hati korang aku ubah siket topik aku nie..

kenape aku sekarang kuat giler hisap Shisha??
(xde kene mengene lgsong)
*pikir org laen la nua..hahahah

setiap mlm aku kene hisap shisha..xtaw npe..
da la mahal..abes duit aku sume..rase nyer nape aku hisap smpai cmtu??

dalam pale hotak aku, rase cm nk smoking lak..senang sket..dalam bilik pon boleh isap..
xyah kua g kedai.. xyah kua byk modal.. boleh isap kt mane2 jer..haiihh..
setan2...

org ckp la, shisha nie lagi ber gande2 bahaye bahaye nyer dr rokok..just asap shisha x seteruk rokok..busuk...tp knape dorang isap jgak..

mengikut kajian aku la..(acececece)
dorang isap kebanyakkn nyer sebab kwan..ekot kwan..
1 ag, sbb nk ilang kn tensyen..ini wt aku tertarik nk try smoke...hahahah
sbb aku tgh melayan perasaan yg xde kesudahan nyer jike x ter ubat dgn segere...
btol ker kwan??
tp 1 jer aku takot, aku nie ade asma terok..kang aku try tros saket mampos...
lg ar..x pasal2 jer.. habes impian aku hancor berkecai.. elok2 nk g jepun, tros g mati..ee...
nk kawen xdpt..uhuhuhu(sape nk kt ko bodo)
hendak memiliki sebuah kilang ais krim..hahahah

takot aku psal mati nie...da la aku byk wt salah.. family aku.. mmber2 aku.. cekgu2 aku..
dan laen2..

kwan2 aku sume marah giler babi kt aku sbb aku nk try smoke..
sampai kne maki sume...bapak sedey..dorang isap bole?? aku x boleh ker??

maybe dorang nk aku isap bende laen kot...isap pe??

ganja ok ker??
tp masalah nyer, mane nk dpt bnde tu??
rase nk try sikit la..ape kesan kt aku dgn keadaan cmni...

bodo la nua..maksod dorang tu bkn ganja, tetapi........................................................................................................................
Ais Krim la..ko isap la ais krim tu...
hahahahaha

haaaiihh..asek fikir psal die jer...ape la die wt skunk.???
sehat ke die??
camne new life diee??
study die ok x??
family die sehat ker??

aku harap sumenye baek2 belake...
miss her la..

da la..aku nk tdo..ngantok lak..pening sket isap shisha td..
hahahah

arini aku nk mntak maaf kt semue org..kt allah..kat mak bpak aku..kt mmber2 aku..
family aku..
minta maaf..aku syg korang sume..

ttbe terigt pulak gunting rmbot td.. ahmoi tu urut pale aku...hahahhaah
sedap la moii!!!!!
urut la aku lg, smpai tertdo....hahahahaha

aku harap ahmoi tu masok islam la..
hahahahah

bodo la nua...cm haram..

rindu la budak tu..die menghantui hidop aku skunk..

"ya allah, aku berdoa kpade mu, ko berilah hidayah dan pedoman kepade die.. ko sajer boleh mengubah keadaan seseorang tu..aku berharap, ko ubah la die, dan kembali kn kepade ku dgn keredhaan mu..hati manusie sumenye lembut.. engkau la tuhan aku..engkau maha berkuase ke atas ape2 saje kt muke bumi nie" amin...................

selamat mlm semue...

assaallaamualaikum...

No comments:

Post a Comment