Wednesday, October 28, 2009

Dua Puluh Lapan haribulan sepuluh

ermmm...
pagi td bermule lah final exam aku...28.10.
rasenyer uitm sume start same2 kot..tp aku bkn dak uitm..kos jer uitm..hehehehe

pagi td exam BEL(bahse omputih)..
stat pkul 9..
pagi td agak best la..sume kne bgon awal kt umah tu..hahahhah
final nyer psal..mandi cepat jer..hahahah

dah siap sume, gerak rmai2..fusshhh..syok la...

smpai kolej, ngam2 pkul 9...hahahha
giler kentang...final nie kot...hahah

msok2 bilik exam tu, aku dpt tempat blkang skali...best..dpt usha sume kt dpn..gagagag

tgok paper mule2 best la..subjektif gitu..tp soalan last yg agak hampeh tu..
wt essay...hadooiii.. da la dah lame x wat essay2 nie..
skali psal 1MALAYSIA...wtf!!! aku da la xamek port sgt...

dgn ayat cam dak tadika sume..hahhaa
past tense sume aku langgar...wakakakkaka

xtaw la aku dpt ape result nyer...uhhuuh

balek2, tros maen ps2..maen winning..seperti kebiasaan..aku la menang..nie cite benar taw..hahahah

patu dlm pkul 1, aku amek keputusan nk balek kajang..
ttbe rindu lak kt mak..heheheh

lagi pon arini akak balek..sabtu nie die konvo....waaaaaaaa
tahniah2...

cucu nenek aku yg 1st dpt g konvo..bkn konvoi taw..hahaha

mlm nie agak nyer nk ajak min lepak la..hahahah
byk bnde nk cite kt die..awawawaw

RJ suda...

No comments:

Post a Comment