Thursday, October 22, 2009

Pagi nie khamis

erm..arini aku x g kelas la..
ttbe aku rase cam mlas jer..sumpah xtipu..
yg pling pnting aku tgh tensyen...

smlm min bg taw aku yg die tgh msg fieza..aku pon bia la kn..da die layan..
biar la..aku pon xamek port sgt time tu..tensyen.

aku g RJ(Ramal Junction)..
faiz kate die nk wt shisha..isap free la..hahahah.. best nyer..
aku tlong faiz buat..mlm tu kitorang pkai dapo nenas..
laayann...

aku mlm tu balek awal..dlm 11.45 aku da chow balek uma...
balek2 jer..min msg aku... dlm msg tu die ckp..

"die xperlu da lelaki dlm idop die.."

sumpah aku sedey bai..

aku berharap gler die nk bersame aku balek..

tp cmni reaction die..pe la nasib ko nua...
knape die wt aku cmni???
ape salah aku??
knape die marah sgt kt aku??
nape die benci sgt kt aku??

slagi die tak ckp cmtu dpn aku,dpn mate aku..
aku xkn lepas kn die begitu saje jer..
ko igt sng2 jer ko nk wt cmtu...
9 bulan lebey aku kapel ngan die...aku xnk sie2 kn hubungan nie.. abes slame nie kite wt ape??
hilang kn rase bosan idop..???

die boleh la cite, die da banyk kali lalui keadaan cmni..da lali

tp aku nie..?? baru pertame kali jadi kt aku..

knape die xnk paham aku arrr...
knape???

die ckp die maybe da matang, boleh beza baek buruk..tp nie ker matang nyer...
aku ajak satle care matang, die kate

" kite da satle"

aku ajak slowtalk die xnk.. slah ker care nyer cmtu..??
aku ajak jmpe nk satle pn xnk...
knape???

waaa...tlong la.. cmni matang name nyer??
baek ker keputusan ko??

cube pikir org laen...jgn pikir diri sndri jer.. cube pham aku..ape yg aku rase..
jgn pikir sorang jer...die mmg la xde pape..sbb die da biase cmni..aku nie??

aku rase la kn...kalo la die pikir psal aku..perasaan aku..msti bnde cmni xkn belaku..
msti bnde cmni dpt di elakkn..

tp sumpah aku syg die lagi..
andai kate kitorang da declare "Breakup"

aku xkn crik pengganti laen.. aku still berharap die dtg kt aku... setiap org boleh brubah..
jgn pikir sgt bnde buruk yg da lepas..

bye2..

No comments:

Post a Comment