Sunday, October 25, 2009

Sunday is the Weekend

harini aku dok umah jer...
aku demam la kwn... ttbe jer bgon pg td, aku rase cm nk mati..
lemah bdan aku...
patu mate aku cm silaw gler punyer...
ee..takot la kalo aku bute..
xdpt wt blog ag..
ish2..Ya allah, berilah kekuatan kt aku...kesihatan...amin.......

dok umah cm bese...exam pon mkin dkt...
takot gak aku nie...

hari2 aku terpikir tntng budak tu..aku rindu la kt die..
aku nk die ade ngan aku..
aku nk wt die jd teman hidop aku..
bkn yg maen2, yg btol2 punyer...

aku percaye, die xnk perkare nie berlaku..aku pon xnk..maybe nie ade hikmah nyer kot..
die soh aku blaja dlu..lpas exam aku dpt die balek...hihihih.
amin...aku still berharap cmtu..

Tolong la tuhanku..engkau la maha berkuase..

ptg nie, family aku anta kakak aku g mlake..
die skunk blaja animation kt malake..
aku xekot..kemalasan lak..
pdahal takot terlepas match manu lwn liferfool...hahahah
manu!!!!!

esok pgi nk kne balek hstel..
mulai esok.aku akn stat blaja dgn tekon...insyaalllah...

heheheh

ya allah, bagi la kekuatan kt aku nie..bg la cpt paham..amin......

No comments:

Post a Comment