Monday, October 26, 2009

Ahhhh...Shit taik..

mlm nie manu kalah la...
hadooii..sedey gler..
xpe la..xde rezki..
rezki berpihak pade liverfool...

ala..xkn nk pecat benitez kot..sian la kt die...hadoii...
hehahahah

tp manu maen ok la...
match td seimbang la..
just berbatov agak lembab sdikit..pemalas la die tu..
masok owen baru la attack2 sket..hahaha

torres tu bahye la..control ball die terbaek la..
evra terbaek td..kental..

hai..hampe la aku minggu nie..
byk bnde2 sedey berlaku..ujian allah nie..sabar la nua..redha..

tp mlm nie, aku ttbe rase bersalah lak kt YANA..
aku agak mendesak gak la kt die..bile di pikir2 kn balek..
aku nie agak push die sgt la..
sory la yana, aku x beniat pon..sorry2..
aku time tu tgh kecewe..tu la jd cmtu..xdpt kawal emosi..

sory la yana..nnt aku banje ko askerem ok??hihhi

esok pagi nk balek hstel da..erm..rindu lak kt pa n lan..
dak2 uma tu..ape la cite dorang..

esok kelas pukul 10...

setiap mase aku terfikir pasal fieza...aku senanye rindu giler2 punyer kt die..
aku xboleh lupe kn die la.. wlaupon da keadaan cmni..aku tetap berharap kt die supaye die boleh bg aku peluang nk bersame balek..berharap sgt... aku syg die..

korang rase boleh x die bg aku peluang??
aku berharap boleh la die bg peluang..aku syg die..
ya allah, jgn la pisah kn kitorang..aku berharap pade mu..amin...

maybe aku kne bg die mase..sbb maybe die tgh marah kt aku..aku pon senanye perlu kn mase tok ok2 kn diri nie...

aku yakin die boleh terime aku balek..tp aku kne usahe byk..sbb aku da wt salah..
aku harap aku diberi kekuatan..

ok..selamat mlm..
aku harap fieza dlam keadaan sehat2 belake..

ohh my god..i love her so much..and i love you too god..the most..
askumm...

No comments:

Post a Comment