Saturday, October 24, 2009

Petang Yg best n Nyesal tp xnyesal sgt la

hari ini hari sabtu..
sabtu yg agak bosan..
duduk umah tgok pc jer...
bosan2..
asek ingat budak tu jer..hehehhe
rindu la kt die..

arini aku amek keputusan yg agak drastik la...
paling sengal la rase nyer..
tp rase best pon ade..hahhahah

aku amek keputusan untuk memotong rambut aku...
wtf!!!
sayang nyer...knape nk potong nua??
xtaw la nua knape..rase nyer rambot nie bwk bale kot..hahahha
tapapeta..xde kne mengene..

ala..rambot kn boleh tumbuh balek..ape ade hal..hihihih
*taw pon ko nua...haaihh..

tp kalo rase kaseh syg boleh dtg balek x rase nyer..???
kalo mcm rambot kn best..da ptong..datang balek..
eeerr....
harap2 boleh jugak la...amin...

aku mintak tolong min teman g ptong kt sg chua..kdai tu mmg byk..
tp yg penting..AHMOI die...wkakaakakkaka
xde la..maen2 jer la.. ahmoi tu putih, aku nie itam la sengal...
hahahahah

masalah nyer td, ape jenis style aku nk cut???
xtaw la aku..adekah mcm bradpitt.. mawi...rosyam nor..abu bakar elaa..
hahahha
aku pon xtaw..kitorang pilih kedai baru bkk sblah cc batle hub..
msok2, ade auntie nie bkk pintu.. rmbot sies mcm vokalis paramore tu..
waaaa...cntek...
masok2 die tanye..

"sape nk gunting nie"
"ha budak nie" min ckp...

"mahu cuci skali ka???"
"berape ar kalo cuci"

"rm23"
"ok la"

hahahahah

sebaek mak aku bg rm25 kt aku..wawawawawwa


aku igt auntie paramore tu yg nk cuci, rupe2 nyer..
sedare die la bai.....wtf!!!

ahmoi chantek la...hahahahah

aku pon segan2 nk tgok muke die..hahahahha

mule2 die letak sabon pejadah la kt rmbot aku..
weeee......
urut2 pale aku..sumpah feel sial...
hahaha

"kuat lagi ka??"

" haaaahaaaa"

hahahahah

lame la jgk die cuci..hampir nk ter steam aku td..
hahahah acecece ahmoi nie suke dpt basoh rmbot aku

terbyg gak la td kalo la kekasih aku urut aku cmtu...
waaaaaaa...
ko mane ade kekasih la nua..sape nk kt ko..muke cm mat pet...

ok2..aku trime komen tu...hahahah
bodo nyer nua..ckp sorang2...

lepas cuci, time nk cut lak..
aku igt die la nk cut kn..
rupe2 nyer auntie paramore tu cut...
hahahah
maybe ahmoi tu xreti kot..
ape yg die reti..urut pale aku...
hahahah

aku ekot jer ckp auntie tu..ape ko nk wt ngan rmbot aku, buat la..
jgn cm stefen chow suda...
hahahah

gunting2..
da..tah ape jenis rambot la nie..

min bodo jer..pegi tanye kt auntie tu..

"ade x shampo xnk bg gugur rmbot??"
"saye tgok rambot awak x gugur pon, awaak pakai shampu ape??"
"saye x pakai shampo"
"haaa!!"


bodo punyer min..

patu balek, mandi mande..
g lepak mamak mkn 2 keping roti canai and teh oo ais...

patu balek..smyg2..

No comments:

Post a Comment