Tuesday, October 20, 2009

Post Yg Pertame

erm....ape aku nk cite ar...byk sgt la cite yg nk di cite...
ape erkk??
psal kelas la...

arini kelas stat pkul 8 pagi..kelas Math..tp, arini aku ter lajak tdo..
aku terbangon pkul 11.30 lak....mule2 da bgon pkul 6.40 lebey..nk smyg,..patu tetdo la shial..cm haramm..lgsong ter lajak smpai terang bumi nie
hahahahhah

ape la Miss Yo kate kat aku nie..da la carry mark paling rndah..wtf!!!!
mlas dtg kelas..ape la nk jd kt nua nie... mslah2...haiihhh...
ngan pa nyer tdo jer keje..lan nyer x balek umah...
bob nyer rilek kn diri menidor kn diri dgn rilex jer..
haiihh korang nie...camne nk jd carted accountent
*btol ker aku eja nie...
hahahaha

pkul 12 aku n pa g kelas BI..
kelas stat pukul 12 tp 12.30 still tgh iron rmbot aku..
hahahahah
umah sewe aku da la jaouh ngan kmpus..mkn 15 minit gak la nk smpai...
giler jaoh, da la mahal sewa nyer...

smpai2 jer kt kelas..tgok dak kelas tgh wt workgroup...
aku da pelik..
msok2 jer kelas, sume senyum jer kt kitorang..
hahahahah
tah ape yg di senyum kn xtaw la aku..
maybe rmbot aku nmpk menawan..hahahaha

msok2 jer da kne tepek

"why you late Syamsul Anwar???"
"you late 1 hour"

yg hanye aku mmpu buat ialah
men senyumkn diri aku...
hiihhihihi

kitorang x dpt join wt keje group tu..
kitorang di asing kn.. kne wt exercise kt buku latihan jer..
bace pasl silat..
hahahhahah

time nk abes kelas tu..
Miss Shazni nie telah mmbuli kami org..
how dare u miss..nk kene ke miss nie...
pa kne pdam whitebod..
aku kene susun kosi meje sume...
cau cibai la..
hahahahaha

xpe la..maybe miss nk manje2 kn kitorang kot...
miss tgok muke kitorang cm kurang kaseh syg...
hahahahah

patu g mkan..kitorang mkn nasik grg ayam kt kedai ape tah..
awek yg jage kt kdai tu boleh tahan la....kalo buat maen..
hahahahahah
bpak jahat nua nie...
astarfiruuaallahh...

lpas mkn, msok kelas AIS...
ermm agak mmbosan kn la..
bincang2 psal latihan...
MADAM tunjuk carry mark kitorang td...
alhammdullilah..aku nyer ok..

"kamu bagos nua, cume ngade2 jer..mlas.."

hahhaah

die bg aku semangat nk blaja...hhhuuhuh

patu balek...

balek2, aku mandi berak...

ehh...berak dlu baru mndi...

patu smyg zohor...
baek nyer nua nie..

patu aku nmpk si IZAN pndek..
lalu aku bertanye kt die

"izan, pnjam brotband"

"ko amek dlm beg aku"

lalu tros aku meng on9 kn diri..
dan seterosnye mmbuat blog nie...

hahahahah

No comments:

Post a Comment