Tuesday, December 20, 2011

Wey penat doe. Esok daftar pulak.

Semalam aku tidur lewat.
Aku buat report latihan industri.
Sampai pukul 6 pagi.
Lepas subuh aku tidur.
Aku bangun pukul 11 pagi.
Aku pergi office nak mintak chop dan sign.
Aku lupa report tu kene Jilid/binding hard cover.
Aku tanya semua kedai, semua kata 2-3 hari baru siap.
Aku jadi buntu. Aku jadi bangang kejap.
Aku search dekat internet.
Ada sorang mamat ni boleh buat siap 1 hari.
Aku kene hantar report tu esok pagi.
Mamat sekor ni katok aku RM 80.
Aku tak fikir panjang. Aku on jer.
Esok pagi aku kene daftar dekat ipoh.
Esok kene gerak awal dalam pukul 6.30 pagi.
Sekarang ni aku tengah kemas barang2 nak angkut bawak ipoh.
Aku jugak tengah tunggu mamat sekor ni siap kan binding aku.
Buat pengatahuan korang, mamat sekor ni duduk dekat Mahkota Cheras.
Korang tahu apa ada dekat Mahkota Cheras?
Dekat Mahkota cheras ada Masterskill.
Dulu kecik2 aku selalu pergi sana.

BAHHAHAHAHHAHAHAHK!!!

No comments:

Post a Comment