Sunday, December 18, 2011

3 hari aku buat rumah parent aku macam hotel

Lama tak tulis catatan harian aku dekat sini.
Alasan biasa, aku sibuk dengan aktiviti buang masa.

dah 3 hari aku tak duduk rumah.
Khamis malam haritu tidur rumah Has dekat sentul.
rumah dia memang terbaik sial!!!
kau nak apa???
PS3?? ada 1
IPAD?? ada 2 bijik
Iphone? ada sebijik
Laptop? ada 4-5 bijik
Internet? Unifi bhaiii
Aircond? ada 2 bijik

perrrrrgghhhh
dahh la rumah decoration dia terbaik doe.
memang mcm raje kitorang malam tu. 

jumaat petang dah balik rumah.
tidur.............sampai esok pagi.....

sabtu tengah hari pegi RANTAI pulak dekat Bangsar. makaiihhh
sebagai wakil orang kajang aku gerak dengan min. hahhaha
agak segan sebab aku tak biasa bersosial dengan orang TRENDY dan URBAN ni. HAHAKAKKAKA

lepak sampai pukul 7. usha2 live band. perrgghh

dalam train aku dapat msg dari jagung. dia kata dia ada tiket KONSERT FENOMENA SEARCH 30 TAHUN. aperrhhhhhhh

balik singah serdang pergi mines. usha konsert search pulak.
memang terbaik lah wehhhh. orang muda kurang, byk yg dah berusia. rasanya2 ada la dalam 20-30 ribu orang. memang terbaik weh. dan aku rasa terBALIK pulak sebab aku tak berapa tahu sangat pasal search ni. yela, aku dibesarkan bukan dengan lagu2 ni. mak apak aku bagi aku lagu the beatles, bob marley, jet. hahhahahah

habis konsert pukul 12. lepak dekat semenyih smpai pukul 5 pagi. pastu balik nk tidur tak boleh. tidur2 ayam kampung. hahhah pastu mak kejut pukul 11 kata soh pegi kenduri dekat klang.. haduuuii aaaiii.

sekarang dah balik kenduri. aku tak siap lagi report aku ni. bapak malas nak buat. sial laaaa!!!

No comments:

Post a Comment