Monday, December 5, 2011

Pasport

Hari aku bangun pagi pukukl 10. pagi ker? pagi la jugak walaupun aku dah tak pegi kerja sekarang ni.
Latihan Industri dah habis. so aku ada cuti 2 week.

Hari aku pegi pejabat imigresen. nak buat pasport sebab khamis ni aku nk pegi bangkok dengan company. untungkan. hahhahah

mula2 pegi imigresen putrajaya. dekat bangunan yang besar2 alam tu. stendet lah. masuk nmpk ada program pemutihan tu. mak indon ramai. aku buat relek jer, walaupun muke aku ada sipit2 mcm mak indon. hahhaha
sampai2 pejabat dia dekat atas

pegawai tu bole cakap yang dekat situ tak boleh nk buat passport dah. diorang dah pindah dekat presint 15.
daffuuuugggg. xkan la tak bole. pejabat besar2 tu xkn la tada sial. babi btol la. buat apa buat besar2 babi. kata HQ. mmg babi la.

Pastu aku pegi lah presint 15. pegi2 bapak ah ramai. mcm shit btol. siries shit ramai. no wonder la cuti sekolah. daaayyuuumm

pastu aku pegi dekat jalan reko kajang. ermmmmmmm sama jugak..ramai jugak. daaayyuuummmmm..
nak buat cmne lagi. kene buat jugak harini. so aku tggu dengan penuh sabar dan cekal.
selamat aku ada sediakan novel 1. aku dah prepare awal2 lagi. so xde la bosan sangat. aku baca sementera nk tggu no giliran bagai.

aku sampai jalan reko dalam pukul 11.30 dan aku dapat passport pukul 5.30 PETANG!!

style tak. mcm haram jadah rasanya. damn!!

dah la aku tak sarapan makan tengahari. babi btol. nk menunggu punye pasal. lastt2 dapat jugak.
harap2 bebaloi.

Now i got my passport!!!

No comments:

Post a Comment