Thursday, February 23, 2012

Cerita 2 hari lepas

2 hari lepas, hari selasa.

Memang rasa fun gila bila member2 aku dah set nak lepak. 1st time lepak dalam cuti ni. hahhhaha
memang epic gila lah citanya. Padahal melepak jer. Btw, kitorang memang dah lama tak melepak sesama tu pasal excited habis masing. Malam tu kuda ambik aku dekat rumah sebab since aku tak pakai scooter dekat rumah ni, macam2 masalah jadi. masalah utama scooter tu LAMPU selalu sangat rosak. So memang aku takkan pakai moto untuk keluar rumah kalau malam. Kalau keluar jugak, aku akan pasang signal jer. Bahaya jugak citanya. kalau aku pasang signal belah kanan, orang belah kanan je la nampak aku. orang belah kiri memang langgar aku la citenye. So aku akan elakkan dari keluar malam naik moto takda lampu. Melainkan keadaan mendesak HAHAHAHA

Aku tunggu sampai pukul 11.15 pastu dorang datang jemput aku. Malam tu ada Andy, Kuda and Pilod. Siap jemput bagai padahal lepak mamak sg chua sana jer. AHAHA
Lepak2, gelak sana sini. Lama tak gelak weh. Masing2 tak sabar nak cerita.
Sampai la pukul 1.30........masing2 dah bosan.
tibe2 pilod bg taw yg dah lama kita tak pegi Mona Fendi...HAHAHAH
sial la. betul la tu, dah lama tak pegi tempat2 angker yg kononnya angker padahal tak penah pun jumpe apa yg angker tu(cakap besar HAHHAHA)
Masing2 set!! Jom gerak!!

Masuk kereta, andy bawak. sebelum sampai tempat mona fendi tu, kitorang singgah pekan kajang nak kacau bapok. HAHAH tapi malam tu tak berapa kena la, sebab baru pukul 1 lebey, bapok tak siap2 lagi. so kitorang chaw dan terus menuju ke sg kantan...........

Tengok pilod dah pasang rokok pastu bukak tingkap luas2. bajet gagah dan tak cuak dengan jembalang. HHAHAHAHA

sampai kawasan tu kelihatan satu rumah kosong. memang sebelum ni tak penah perasan dengan rumah tu sebab semak samun. maybe tuan rumah tu dah kasi clear semak2 tu sampai bersih. saat cerita best ada tang sini. ini aku tak tipu. memang betul dan masih segar dalam ingatan aku sebab baru 2 hari lepas.

tepi rumah kosong tu ada lah MACAM "bukit" sikit lah nak naik atas tapi takda la bukit sebab Landai jerrr.
nak kata 45 darjah tak jugak dalam 10-20 darjah condongnye.

Start sampai bukit tak berapa bukit tu kereta TAK BLAAAA. then bunyi KAWx2!! kuat..vrrroooommmm!!!
aku mula watlek jer. relax tak relax lah.. aku ingat si andy ni tak berapa cekap bawak kereta tu aku watlek jer. HAHAHAH
pastu pilod suruh tukar gear. masuk lah gear 2..ingat bole la pickup naik sikit TAPI kereta still mcm tadi. vrroommmmm...

errmmmm...

pilod suruh lepas clutch, andy pun maki

"weyy aku dah lepas habis ni, minyak aku tekan dah sampai tanah nii!!!!"

hahahahaak

aku tengok kuda, kuda tengok aku.
kalau tempat terang mcm tepi highway ok lagi, ni dah serupa wayang la shial. gelap nakharom! hahahah

time tu masing2 memang cakap POSITIF bagai. takda yang negatif, semua fikir positif. HAHAHAHA

lepas dah lepas bukit tak berapa bukit tu, kitorang still relax..mcm mcm gampang masing2. AHAHAHA
kitorang pergi bukit dukung lepas tu. tengok2 mana taw ada mat rempit racing ker settings moto ker.
time lepak dekat RNR bukit dukung tu, kitorang still tak open cerita pasal tadi. HAHAHAHA

 lepas tu balik rumah. tp still watlek sebab masa sampai rumah tu dah pukul 3 lebey. mcm2 boleh terjadi.HAHAHA

esok malamnya kitorang lepak. belum sempat order air, masing2

" watteshit semalam!!! kau rasa lain mcm tak??"

HAHAHAHA

andy tak bole tidur sampai pukul 9
kuda memang dah tebongkang
pilod pening kepala n sakit tengkuk. bajet ada hantu betenggek laaa. AHAHHAHA
aku still watlek walaupun rasa pelik

tp kejadian malam tu memang awesome habis, sebab kitorang semua alami sama2.

kejadian tempoh hari bagi tamparan hebat kepada kaki2 lepak lewat pagi termasuk aku ni.
balik orang hantar takpa. cuba bayangkan kalau naik moto pagi2 tu. HAHAHAHAH
aku taknak bagi detail lagi sebab aku kejap lagi nak lepak. AHHAHAH

No comments:

Post a Comment