Monday, February 20, 2012

BAPAKAHBOSANGILABABENG!!!!!

FAKTAB!!

Aku tengah cuti mid-sem. Tadi aku baru balik dari Terengganu follow bapak aku kerja. 1 hari je pun.

Sekarang ni aku tengah BAPAKAHBOSANGILABABENG!!!!!

Rasa macam nak menangis sebab rasa teramat empty sebab bosan. Member2 entah kemana!
Masalahnya, cuti politeknik ni lain daripada yang lain. PETAK! so politeknik jer cuti. camna nak hangout dengan member. memang cilakak betul la.

Dah la aku ni memang tengah kera sebatang, nak bersosial pun tak dapat. FB tu memang berFB, tapi sekarang on jer, baik tak payah. Aku rasa aku kena buang sikap malu disamping kemaluan aku untuk add Gadis Semasa or Gadis2 hot n cold untuk ajak sembang. dekat chat box tu masalah nye banyak sangat BUNDLE2, ZAKAR2. HAAAIIHHH

Dah la internet dekat rumah ni serupa haram jadah. Baik tak payah langgan la bapak oii. Report la sama TMNET tu. kita adahak. syukur, syukur jugak. tapi kalau dah stok internet zaman tok kaduk baik takpayah.

Malam ni aku memang angin semacam. kalau level kebosanan aku ni dipaparkan dalam bentuk graf, memang graf aku ada garisan lurus pastu duduk atas sekali. LEVEL 100!!

No comments:

Post a Comment