Sunday, October 16, 2011

Ipoh = hope

Malam ni selamat aku sampai kajang dari ipoh.
selama aku ada dekat tanah darul ridzwan, ipoh perak, mcm2 bende aku alami.

tipu la tak rindui life ipoh bhaii.
antara perkara aku akan rindu bila aku dah balik kajang

- Life bujang. tentu2 la rindu. mana taknya, kalau aku duduk kajang dah tentu2 aku hidup senang. duduk dengan mak bapak citanya memang senang lah. semua orang buat kan. kadang2 mcm takda function bila fikir balik. hahahahah

- makanan dekat ipoh. waaa..ni paling besshhhtttt. antara hidangan special bagi aku, nasik goreng usa dekat HB road, nasik 2 rengget, nasik goreng usa taman cempaka/celaka, lenkong susu(ni paling stim)

- lama tak basuh baju sendiri. lama tak kemas rumah sendiri. urus kan diri sendiri. hahahhahah

-BUNDLE. hahhaha loken la citenye. tempat tu mcm ada mambang la. bangun pagi2 semata-mata nk jengok tempat tu. kalau ada duit sedap la.takda duit usha bodo jer la. hahahah

1 tahun lepas, memang ipoh la tempat aku selesaikan masalah jiwa aku ni. hhahahah
dengan hidup kesunyian, kesepian, kepalatan, kebangsatan, kelancauan dan lain2, aku recover sikit demi sedikit masalah aku ni.
sekarang ni aku dah okay sikit2 la. tapi bukan 100%. bak kata Yuna,

"setiap gambar ada lagunya.."

entah la, semenjak 4-5 menjak ni, rasa lain mcm jer. ontahhh lahhh..

No comments:

Post a Comment