Tuesday, October 18, 2011

Betullah, hari ini lebih baik daripada semalam

harini 2nd day audit dekat company gasworld.
bapak la bosan. tapi ok sikit la harini.
"hari ini lebih baik dari semalam.."

semua bejalan mcm biasa.
balik agak lewat. sampai2 office dah pukul 6.40 petang.
jarang aku balik lewat2 ni. selalunya sharp pukul 6 aku dah siap2 nk berambus.
hahahhaha

ni aku nak cerita sikit la pasal semalam.
semalam budak2 office ajak lunch dekat Paparich.
terus terang aku tak pernah pergi makan dekat sana. disebabkan boleh claim, aku follow jer la dorang.

masuk2 jer dah rasa exclusive giler babi. rasa mcm orang kaya.
tengok menu dia.

HUUUHHHHH!!!

air paling murah RM 6.50!!!
makanan tak yah cite lah...haiihhh

disebabkan duit office, aku pilih la yang paling mahal. alang2 kn.
aku order chicken chop dengan mocha chocolate float.

chicken chop dalam RM14++
air mocha RM10++

kaya tak gaya aku??? puiiii!!

ingatkan sedap la makan dia sebab mahal. sekali rasa.

makkkk aaiihh!!!
tukang masak dia ni belajar masak tak ni. mcm lahanat rasa nya
sumpah tak tipu. TAK SEDAP!!

kalau 5 bintang, aku tak bagi bintang la cibai.
haram jadah rasanya.

nasik sumpah sikit. mixed vegetable mcm dah 2 hari tak masuk frige. sos black paper chicken chop tak rasa apa2. mcm pakai pewarna jer. beby!!!

kenapa mahal sangat sedang kan tak sedap?

tapi air mocha float dia memang terbs la. tu aku puas hati. rasa mocha dia tu.

fikir2 balik, aku xkn pegi paparich dah. nyesal.selamat bukan duit aku.

harini kitorang makan Pizzahut. BHAHAHHAHAH
sedap tu sedap la. tapi tak kenyang.

No comments:

Post a Comment