Sunday, October 30, 2011

bapak provide us this









Ini family aku. Terutamanya adik beradik aku.
Kira aku beruntung sebab bapak aku seorang yang "into" dalam musik. So aku membesar dengan musik.
Macam2 musik. Dari Oldschool punya musik sampai la musik sekarang ni.

Walaupun bapak aku seorang pensyarah perdagangan, dia takda la suruh kitorang terperap belajar sampai rasa tekanan. Thats why dia provide alat2 musik mcm guitar n piano. Drum dalam gambar atas ni bukan bapak punya, ni kazen aku sewa untuk band dia. :D

setakat ni semua adik beradik aku bole main alat musik. dila dengan islah la untung sebab bapak hantar pegi kelas main piano. aku ngan kakak just bole main guitar. abang tu spesial sikit sebab dia belajar jurusan musik dekat maktab. no wonder dia boleh main byk alat musik.

so jangan terkejut la kalau korang masuk bilik aku ada 3-4 bijik gitar. HEEEE

No comments:

Post a Comment