Saturday, October 22, 2011

Clothing Plan

semenjak 2 menjak ni, kepala hotak aku asyik fikir pasal nak buat printing and paling major aku fikir kan pasal nak buat CLOTHING.
tak banyak clothing dekat malaysia ni. paling kuat pun produce t-shirt.
kalau aku tengok indonesia punya scene, superb habis.
mcm2 dorang buat. t-shirt,seluar,beg,kasut and etc.

aku cadang nak bukak 1 lah.
mana tahu bole jadi mcm Roxy or Topman. mana tahu kan...
apa yang kurang dekat malaysia ni ialah materials.
susah betul nak carik raw material untuk produce semua benda2 tu.
mana taknya, nak dapatkan Tees kosong pon susah. kalau ada pun import bangla n china.
ada tu ada mcm Oren Sport. tak banyak variety untuk pilih

malam semalam aku dapat idea best.
aku cadang nak belajar jahit T-shirt. okay tak?

beli kain t-shirt, pastu jahit sendiri. pastu jual.
haaaa..amacam..
sambil2 aku jahit, boleh jugak aku buat printing.

aku dapat inspire benda2 ni sebab aku tengok indon semua DIY.
tees print full, sweater nya. dorang punya garment variety.
itu yang bg aku inspire..

papehal pun aku kene survey material dalam malaysia dulu.
kalau takda, baru aku carik dekat indon. apa susah, kawan dari indon besepah dekat fb. :D

the most important thing is CAPITLAL.
aku perlukan modal. that its.


No comments:

Post a Comment