Monday, August 29, 2011

Selamat Hari Raya !!!

Ok. Malam ni Malam Raya.
Syukur di panjangkan umur dapat selesaikan ibadah puasa : )

Tahun ni raya kurang sikit tekanan perasaan berbanding dengan tahun lepas.
Paham2 lah, tahun lepas agak "berdarah" hahahahha

Tahun ni relax sikit. Jiwa dah stable 80%. HAHHAHAHA

  

Cool la semua orang. Tahun ni preparation Raya aku kurangkn. Heee
Bukan apa, terasa hati ni nk bersederhana. Seperti kebiasaan, aku memilih Bundle sebagai pilihan hati.
Mak marah jugak sebab mak dah bagi duit untuk beli BARU. Adalah sikit2 aku beli bende baru mcm seliper. hahhahaha

HAHAHAHA
Malam semalam aku puas hati.
Manchester United menang besar lawan Arsengal
8-2 bhaaii!!! 
Puas hati beta!!!

Lastly, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya untuk semua umat Islam dan juga umat2 lain yang ada dalam dunia ni.
Aku minta maaf if2 aku ada buat salah dengan orang2 dekat luar sana. mesti ada punya. terkasar bahasa.
Minta Maaf OK?

Kepada pembaca2 blog aku ni, aku ucapkan ribuan terima kasih sebab jengok blog aku yang tak seberapa ni. lately aku jarang updated blog aku ni. Minta Maaf sekali lagi.

Lastly, aku nk pesan kepada semua. Raya tu pada2 sikit. makan tu ingat2 sikit. bukan pasal gemuk or tembam tp pasal kesihatan right?? 

OK enjoy raya kawan2. yang dah lepas tu, lepas kn jer la. :D


1 comment: