Friday, September 23, 2011

Tarikh lahir DIA

Hey there,
jumpa lagi kita dalam blog yang dah berhabuk rasanya. bersawang-sawang. Siap tumbuh cendawan tepi2 ni.
HAHAHHAHA

Seperti biasa, alasan biasa tidak updated blog ni sebab BUSY/SIBUK dengan hidup yang EMPTY sangat ni.
sekarang ni dah masuk Raya ke-25. Kejap jer.

Aku terdetik nak membuat sedikit penulis sebab semalam ada peristiwa pelik. HAHHAHA

Semalam 22.9.2010, bersamaan dengan hari Khamis. Nak taw apa jadi???
Semalam B'lahirday seorang gadis yang bernama Noorhafiza@Fieza :)
Siapa Fieza ni?

Dia ni Ex-Gf aku doee!!
Dia ni 1st Love aku dooee!!


tu pasal aku igt tarikh dia lahir. sedangkan tarikh lahir mak bapak aku pon aku lupa. BHAHAHAHAH



Ucapan untuk Fieza;

"Happy B'lahirday yang ke-20. Sweet Twenty Girl!!! Harap dimurahkan rezeki lagi diberkati hidup. Sorry tak dapat bagi hadiah sebab aku faham pasal kau fikir pasal aku. Sorry sebab aku kadang2 mungkin buat kau rimas even dah takda pape. Btw, moga lebih sukses dalam kehidupan dunia ni. macam mana aku nak elak kan tengok muka kau, 81 mutual friend!!! dalam facebook. pusing2 kawan kau, pusing2 kawan aku. BHAHAHHAH. Lastly Selamat Hari Jadi Fieza!!!"

I am left hoping someday I'll breathe again and I don't want to be alone

1 comment: