Thursday, August 11, 2011

Terima Kasih Bijaksana

Sori sebab tak selalu updated blog ni. semenjak 2menjak ni, aku sangat tiada masa untuk meluangkan masa dengan aktiviti menulis cerita pada blog ni.
sekarang ni dah masuk RAMADHAN yang ke-12. agak cepat masa berlalu. lagi 18 hari nak RAYA.KIIII
1st time dalam hidup ni berpuasa time kerja. haaaiihh. igt puasa2 ni kurang la sikit keluar office, rupanya lagi teruk. selamat bos aku tu cina, kalau melayu dah lama aku bakar office tu.
setakat tengok orang makan MEE GORENG MAMAK, minum AIR SOYA. minum MILO panas cicah BISKUT. dah biasa aku.

selamat iman aku kuat..HAHAHAH

malam ni aku pelik sangat, sebab aku tak boleh LOG IN FACEBOOK aku.
pelik jugak aku rasa. rasa sedih pon ada. damnyu!
cube2, tak boleh jugak. bosan shial!
harap2 tak kene hack la fb aku. tapi aku tgok akak n dila punya fb boleh jer. :(



atas2 ni antara gambar terbaru aku. kepada yang ingin tgok diri aku waktu sekarang ni. ni la..hahahahah
dah 20 tahun kn. hahhahah
kepada yang usha gambar aku ni, tegur2 lah aku. :D

No comments:

Post a Comment