Friday, January 29, 2010

Sesampai saya di IPOG

assallaamuaallaiikumm...

korang ape kabar??harap korang baik2 belake la..

aku sikalang ni kt ipoh..hadooii..sejak masok poli nie, xdpt aku nk meng updated blog aku nie.kt uma sewa aku nie xde internet la..bosan la beb!! tahap dewax99 da nie..

lame la jugak aku x ON9..(padahal baru 3 hari)

hahahahahah

aku agak shock jgk la Hidup BELIKARI nie...susah la..sume nk buat senderi..

mana mak??

mana kakak tina??
hadooii..payah la..betol org ckp, hidup duduk umah sewa sendiri nie mmg PAYAH..

berlainan dgn hidup rumah sewa yg disediakn oleh kolej or bla..bla..laen..

lagi2 bukan dok pekan KL..(alamak terekot loghat org perak)

PEKAN??

bandar la senang cite..wawawawawaw

aku igt masok poli nie dpt la duduk asrama...rupenyer tak..

fuck your father your fucking!!! (mencarut style min)

hahahahahahda lame xdgr min ber"sopan" begitu..hahaahah

aku kene dok umah sewa la..siot jer..sem pertame kasi la dok asrama, nk jugak feel asrama..

aku agak polak la jugak aritu..aku tanye dak kelas gua,

"weh korang dok asrama yerr??"

jawap sorang dak nie..xtaw name die ape..

"bkn asrama la wei, KAMSIS la..." (same mcm FAZRIL)

haaaaa'alllaaaaa!!!
bpak nk kne sepuk dak nie..

kamsis tu bkn asrama ke setan!!!same jer kan..

kimak!!

hahahahah

aku nk cite la time mule2 aku nk daftar kt sane..dlm kerete aku tertidor and bangon time dah sampai poli tu...

perrrggh...sampai2 muke da rabak..tp still nmpk hensem dan cute..

hahahahah

time dlm pejabat paling best...kerani tu bapak la kerek!! relax2 suda..

mcm datang bulan plak kerani lelaki tu..

hahahah

gampang!!

smpai2 kt kaunter..die tanye..

"nak apa dik?"

nua pon jawap la..

"saya nk daftar incik.."

die tekejot..die ckp mane boleh daftar dah..tarikh da tutup 2 minggu lepas..

aku pon agak malu la jugak..dlm pejabat tu byk budak2..
tetibe ade sorang kerani pmpuan nie ckp..

"haaa..nama kamu apa??"

"Syamsul Anwar bin Khir Johari"

die ckp" awak ni special sikit..daftar lmbat..xpe2..kamu special case..

kejap yerk saye amek borang awak..."

perrrgghh..bapak macho libre aku time tu..special..(padahal BODOH!!)

lepas daftar tu, aku g kmpus laen..

aku jabatan perdagangan..(betol ker aku eje perdagangan nie)berjalan besame bapak aku memang macho sekali..hahahah

lepas selesai sume tu, aku kene massok kelas..

pdahal barang2 sume dlm kete..umah tak carik ag..(xkn nk dok hotel)

sian parent aku settle kn umah aku..giler rase besalah..

aku agak cuak dan segan gilerkentang la..sebab nk masok kelas sesorang..

aku pikir 2-3kali gak la, nk msok ker x??

hahahahah
l

ast2 aku masok jgak...kelas kt tingkat 3..ya allahh..giler malu aku..jln sesorang mcm org giler carik kelas..

ngan student2 kt ctu..perrhhh..xpe2 control macho kau nua...

time nk masok kelas tu agak debar2 gak la..

dari jaoh aku dah dgr..

"budak baru ensem dah masok...."

hahahhahahahak!!.

masok2..aku teros pegi kt meje lecturer..

"semekum..saya budak baru daftar ni"

"ok la. aawak duduk"

aku toleh jer kanan..yaaa rabbii..lebih 40 org la pndang aku..

aku teros pengsan...

hahahahaxde lah..

tipu jer..

aku senyum sambil buat PEACE..bapak gedik nua!!

hahahahah:S

wtf la..korang kne caye cite nie..aku xtpu..kesah bebenar..

hahahah

aku pegi duduk belakang skali...dok sblah sape tah name die..

tp die sebijik mcm ADAM budak sekolah saas..tinggi..muke mcm cino..duduk2 aku tros salam..

"apek name apa??"

"aku melayu la sengal.."

hahahah

apa yang aku terkejot la..aku dpat name baru kt cni..agak hotstuff la...

hahahahdulu time skolah rndah, pernah org pggil aku BECKHAM..

hahahaha

time sikolah menengah, org pggil aku STEAM..sbb mate aku steam.hahah

pernah org pggil aku CEKODOCK..

S-Yamsul..(nie paling lawak aku penah dgr, dan aku paling sayang org tu)
skunk kt POLi..dorang panggil gua.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

S

.

.

.

.

.

SAM BUNKFACE!!!!!!!!!
hahahahahahahgiler vavi la..

kalo budak2 jer panggil xpe..

nie lecturer skali....

"sam!!"

Kimak2 jer..
aku rela orang pggil aku..

"SAM....PAH.."
hahahahah

xkesah la ape korang nk pggil..asalkn jgn panggil aku SAYANG sudah..laen jd nyer...BEEEE ker..hahahahah

lepas abes kelas...balek umah "BARU" aku..TAMAN SARI CEMPAKE Jalan 26...NO 26..

bapak ong nombor nie..baek korang try kt 4D..msti kene no nie..

hahahahah
aku duduk 4 org dlm umah 2 tingkat tu...dorang sume da sem4-5 sume..

kire aku "adek" la dlm umah niaku tak ingt ape name "ABANG2" tu..

kekdang aku pggil "weh" jer...hahahah

2 org abg2 nie agak masok air jgak la..bekepit jer...kua same2..tidor 1 bantal..

hahahah(aritu aku tejage mlm nmpk dorang tdo same2)

hahahahahah

yang sorang nie ok la..baek2 jgak laaa..aku tdo same ngan die..tp bkn 1 bantal la..

1 BILIK jer...aku xde katel..tdo bawah jer..slmat mak aku bwak karpet n toto..

aku nk komen sket pasal umah aku nie..
KEBERSIHAN = agak barai jugak la..mule2 masok kotor..tp bile aku da masok jd bersih lak..hahahahah aku pantang kalau tandas kotor...eeiiisshhh..

KEMUDAHAN = aku polak pasal PLUG..kt umah nie ade 4 jer..pantek kn..hahhahah slamat ade tv HDMI berkuase 34 kuase kuda.. nk on pc pon agak payah..lasst2 dapt gak..dlm bilik aku..
bile aku pikir2 "balek" kn..bkn nk balek kajang la..hahahbia la hidop susah2 dulu..be senang2 kemudian..hahaha
tp skunk kt otak aku nk crik INTERNET..nk beli brodbend ke masok streamyx jer..
pikir duit jgak..kalo gua ade laptop xyah pikir2..teros g mamak..WIFI ade kn...
papehal pon aku kne sabar..mmg susah nk sesuai kn diri ngan keadaan cmni..sbb aku dah lame hidup senang..nk tu dapt..nk ni dpt..
papehal, aku kene trime kenyataan yang aku kt IPOH skunk..bkn kt KL..KAJANG..BANGI..
ipoh beb...rindu la jgak mmber2..
yg aku terharu..kawn2 aku call aku..tanye khabar aku...bagi semangat..
FAMILY aku...
HanyREBIT..
AFIF FIRDAUS..
MIN..
sayang la korang..
ok la..pnjang rase nyer dah nie..saket tangan aku..
ok..nnt aku post lagi..bye2..takecare..
*Jangan PENTING kan diri sendiri..Bersyukur ape yg ade..jgn cepat bosan..

1 comment: