Tuesday, January 19, 2010

Bersama Teman Sejati Di Padang UNITEN

Lame aku tak update blog aku nieh...eshh..
agak busy ar aku 2 week lepas nie..
byk bende da belaku..bende baik lebih byk dari beruk..
alhamdulilah...

kat cni aku nk share gamba2 aku time kt padang dekat ngan UNITEN tu..

pada mulenye, budak2 nie ajak maen skali..aku pon agak teruje gak la..ye la..da lame aku x maen bola padang BESAR..asek2 futsal jer..

aku taw dak2 nie ajak2 "ayam" jer...haha
papehal pon aku siap2 bawak kasot bola aku..cantek ag aku tgok kasot tu..bapak aku belanje tu..rm99..alhamdulilah

aku igt team nie tak cukup org, rupenye telebih2 pulak..
ermmm..terpakse la aku mengundur kn diri ku yg lemah nie..hahah

xpe la..laen kali boleh maen..

haaa..nie dia gamba2 nyer..yang atas nie org kuat gak la..
dari kanan..afif,heykal,najhan,awis..
cube tgok muke afif tu..hahahha


style gler gamba nie..fevret beb..naseb jer dapat snab..hahaha

warm up2...

haa nie dia..hares a.k.a anak lan..
nie org paling kuat!! die kapala segala kapala..
seperti yg dpt di lihat dlm gamba nie..seakan2 pemain arsenal..bkn fabregas..bkn arshavin..tp SAGNA..hahaha

yg nie pulak..name die hafizudin..apis jer la..
ermm..skunk die dah jd org kaya KHEMAH..haaaa
walaupun nmpk agak violent..kesengalan nyer tetap terserlah..
hahahah..gempak bai die maen..sies gua xtpu

nie budak2 yg agak nk mencapap..pantang aku berdiri pegang kamere, terus posing..aku xsuroh pon...hahahaha

no.6 heykal
no.3 shuib
no.14.hares
budak tu ja'a

nie jiran aku..hakim nama nya.. abg nyer si ja'a..
die nie minat sgt team AC MILAN..Maldini gitu..
dulu dak nie kureng reti maen bola..tp skunk..
perrghh agak power la..

nie awis..manager kelab..xde die, team nie tak boleh menang..
hahahaha

nie hakim jenal..die nie player paling x power dlm team nie..
die wakil selangor..tu pasal la die xpower..
org kate die hensem,hensem ker??
hahahaha

target man

mcm badan aku

star-buck

aku xpaham ape die buat..padahal tgh rehat kot..

tersenyum penat

cirit di situ..hahaha


ellehh..aku xjeles ar kim..

die pakai kasot aku..

senior team..abg ape ar..

akim skor 4 gol..xpower kn..

pancit xterkata

milo boy, habib..ahahaha

azan magrib memanggil..

errmm..walaupon aku xdpt maen, aku tetap enjoy beb..
da lame aku x ekot dak2 nie "hangout"
untung sngat dpt MEMBER2 camni..igt dorang kt aku..
caring pon boleh la..
aku susah dorang ade..aku senang dorang ade..
aku rase la, kawan time zaman persekolahan lagi bermakne daripada kawan dekat kolej or uniivesiti..

kebanyakan org skunk, bile da masok universiti or kolej abes lupe kawan2 time skolah..

"kawan yang baik adalah kawan yang tidak mementingkan diri sendiri ataupun mementingkan diri kawan tersebut tetapi mementingkan orang sekeliling mereka dengan cara matang"

3 comments: