Monday, February 1, 2010

Berlalu sudah seminggu di IPOH



haiihh..
genap dah seminggu aku dok kt ipoh ni..
seminggu tu..lame giler vavi..aku bangge!!!

hahhahahak!!

baru dpt rase hidup BELIKARI..
hari2 makan nasik mamak..
nasi kosong+kuah kari+ayam goreng
jari-jemari aku dah naek bau kari dah...
kalo tak basoh tgn lgsong, mmg nampak mcm pakai INAI..sies tak tipu..

ape yang aku dapat rase minggu nie adelah SUNYI SEPI..
aku ngaku aku tak jumpe lagi KAWAN yg benar2 boleh masok ngan aku..masih ter carik2 dan menunggu-nunggu...
hidup aku jdi lonely..tiade orang laen, aku jer..aku jer..sane aku..sini aku..situ aku..hurrmmm..
pegi beli makan sorang2...pegi kedai sorang2..pegi kelas sorang2..pegi parking moto sorang2..makan sorang2..
minum sorang2..mandi sorang2..tengok tv sorang2..dok bilik sorang2..dengar lagu sorang2..tengok muvee sorang2..
gelak sorang2..nanges pon sorang2..kadang2 cakap pon sorang2..
tak ker nk jd org giler cmtu..
aku pon tak paham la..i need partner or "friend".. i cant stand it alone..i need some fuckin support!!!!!

kenape nasib aku begini rupa nya!!!
acecececece..berdrama pulak nua hensem nie..

abang aku nie rupenyer CARING jugak kt aku..
aritu die msg aku,
"bro lu wat pa?"

hahahah

slalu jugak la aku msg same die..

pagi ahad semalam aku pergi tempat tinggal die kt MAKTAB PERGURUAN IPOH tu..
aku pergi sane senanye nk amek CEREK AIR dan sedut MUVEE2 baru..kt pc aku nie sume cite aku dah tengok 2-3 dah..
lagi2 cite STEPHEN CHOW..dah naek hafal skrip die..

pegi sane dgn selambe masok asrama die..masok lepak kt situ..tgok muvee same2.. aku dengki tgok abg aku..mmber2 banyak jer..gelak2..ishh..best jer..mane tak nyer abg aku suke dok IPOH..mmber byk..
lepak2..makan same2..of coz NASIK MAMAK..
lepas mkn..balek umah aku..bwak CEREK skali..

korang nk taw ape aku buat slame dok uma aku..
haaa!! nie la die..
tak de keje name nyer..aku VECTOR gamba aku yg hensem lagi cute nie..2 hari aku buat..sambung2 la..
idea duduk dlam bilik nie mencurah2.. lirik2 lagu senang tercetus..


ok tak aku buat??

kalow tak ok ape aku kesah..?? mak korang penat ker?? duit bapak kau habis ker??

papehal, aku kne tabah la nk hidup cmni..kejap jer nie..dah dapat kawan, ok la..
korang doa2 kan la aku dapat kwan yg PALING SESUAI ngan aku..tak kesah la LELAKI atau PEREMPUAN..hahaha

ok la..gua stop kt cni..

i miss you all alot like LOT HOUSE..hahah
especially the PERSON that made my life so meaningful..i hope one day she will know how i love her so much..
think it my dear..

-nua-



1 comment: