Thursday, December 31, 2009

I miss that girl


that girl is not you, but it is my lover miss fieza... i miss so much la..nak die.. mane die..walaupon aku dah tak bersame lagi ngan die..tp kenape perlu camni..

orang selalu cakap...lame2 ok la tu.. buto pak hang!!!!!!!

makin lame, makin sedih aku di buat nya..
ternyata aku tak boleh hidop tanpe die..
tp adekah die boleh hidop tanpa aku?? allah jer tahu


aku sunyi dan sedih..hari2 nak nanges jer..Nua nanges sebab pompuan?? laen macam tu...
aku nk hidop mcm dulu..die selalu ade ngan aku.. aku susah die ade..aku senang die ade... tp kenape sekarang tak boleh...kanape?
jahat sangat ker aku nie?? aku taw aku byk sgt wat salah,

tp bagi la aku PELUANG sekali lagi..

die mesti ade dalam hidop aku..bagi la aku peluang bersame die kembali..

jika aku ade buat salah, aku merayu supaye dia maafkn aku..
if dia ade wat salah, aku dah lame maafkan dia.. sbb aku sayang dia..
aku cinta dia sepenuh hati aku. sumpah demi allah..


aku bukan nk carik salah sape2..sbb bende tu bkn dapat selesai kan masalah pon..
tp jadikan lagi terok ade lah..
yang dah lepas tu..lepas la.. tak gune ungkit bende2 buruk ag..

kite buat baru..yang lebih baek dan lebih difahami..

kenape die benci aku sangat?? adekah selame aku beri sepenuh cinte aku kt die...
cinte aku bertepuk sebelah tangan jer??????
aku tak caye!!!!!

maybe kalo btol la..aku nk bunoh diri!!! sies aku xtpu..

tapi aku rase tak kot..sebab bukan manusia la kalo camtu.. xkan la die game aku..
kejam betol camtu.. patot kene panah petir kalo org sanggup buat camtu..
mmg kene laknat ar ngan allah..

mulai saat nie..aku akan kejar die..aku nk bersame die balek..
tiade ape yg mustahil..

maybe ade samting die wat camni kt aku..

keliru ker?? xpe2.. aku tetap sayang die.. aku sanggup tunggu die sampai aku mati..
bia la xkawen ker... ape ade hal..
kalo aku kawen pon, aku kawen ngan fieza gak.. amin.. perasan ar nua nie..

kalo la die bace blog nie...

ade msg aku nk bg die


"fieza, saye x boleh hidop tanpe awak..rase cam x bermakne jer hidop nie.. saye perlu awak.. saye cintakn awak.. saye sayang awak.. saye merayu kt awak, saye nk bersame balek same awak.. kite lupe kan yg dlu..kite buat baru.. saye berjanji takkan saket kan hati awak lagi..sumpah demi allah... pasal kelemahan saye, saye cube baiki..saye janji.. saye merayu.. bagi la sekali lagi peluang kt saye...saye merayu.. mcm mane saye nk hidop kalo awak xde... saye sunyi fieza...xde sape teman saye.. saye nak awak jd teman hidop saye..saye merayu kt awak...saye sayang awak....saye cintekn awak fieza...."

harap die bace la....

And we'll fight and we fight and we fight
I say im sorry and i hope you take
And we'll fight and we fight and we fight
i was wrong and you were right

And I would give anything I own
I'd give up my life, my heart, my home
I would give everything I own
Just to have you back again fieza, i really miss u... i need u now...

4 comments:

  1. kesian nyea you , hope dpt dea blek (: be strong .

    ReplyDelete
  2. whtever your decision is, make it count ok

    ReplyDelete
  3. alolololo... time passes by n u will forget wats behind.

    ReplyDelete
  4. nua...
    sedey nye aku bace....
    ala, past is past..
    dah x de jodoh.... =(
    kalo ko de jodoh ngan die, die lari mcam mne pon dri ko, die tetap jdi milik ko...
    jodoh kan di tgbn tuhan...
    wat smayng hajat tiap2 hri.... (^-^)

    ReplyDelete