Monday, May 7, 2012

pahang cuti hari ni, aku pun cuti

ok malam semalam aku baru dapat tahu yang harini or 7hb may adalah tarikh daftar shortsem. damn! aku dekat kajang lagi kot. kenapa baru sekarang aku taw. setan! so aku tak mendaftar harini. aku nak pegi pagi selasa, ESOK. lantak kau la. tu la, laman web poli canggih sangat. bengap tolol!! mcm takda function punya web. admin tak reti organize web hape bodoh! hahahhaha

pagi tadi aku pegi klinik. kalau nak taw, aku dah 2 bulan miss servis bracess aku ni. mcm2 la kene check. dengan rilex aku pegi klinik. memang tak ramai orang dekat klinik baru belakang sekolah tu. taktaw kenapa. maybe sebab hujan kot. pagi tadi hujan. sesampai di kaunter, nurse tu tanya ada appointment tak? aku ckp la takda, braces saya ni dah tanggal sebiji. hahahha dia mcm nak taknak layan, aku berkeras jugak. sembang aku belajar jauh dekat ipoh sana. ada exam la. aku takda cuti la. HAHAHHA

dia ada cakap, nak jumpe pakar kene ada meeting. ahhhhhh!!! pakar tak pakar, sekarang ni orang tak ramai. tak salah kalau nak buat kerja lebih kan bodoh? Hahahaha last2 dia akur sebab pagi tadi aku bawak buku " tertangkapnya sa-ekor toyo" hahahahah baru baca 5 minit, no giliran aku muncul dekat screen tu. haaaaa!! kan best camni. cepat jer. kalau buat appointment pun tak cepat camni. hHAHAHAAH

masuk2, doktor laki mcm cina tu tak tegur pun dengan aku. pelik. bapak ah sombong mualap ni. HAHAAH dia sembang dengan nurse2 dalam tu. pastu dia ada tanya sorang nurse ni.

"28hb april tu kamu dekat mana..."

petak betul soalan ni. nak je aku jawap

"saya ada dekat dataran masa itu, BERSIH.."

hahahaha
tapi dia bukan tanya dekat aku, dia tanya nurse tu.
hahahhaha

tapi cara nurse tu jawab mcm budak tadika tak keluar period lagi tahu. bodoh piang!!
ada ke dia cakap camni

" apalagi diorang nak....huru hara betul la.."

kan aku dah cakap, nurse ni memang bodoh piang kuasa 3. BATAK!!!
tu aku cakap. ada certain people dalam malaysia ni bongok. isu semasa tak tahu. fark!
apa function kau duduk dalam malaysia setan?

hahahaha then dentist tu gam balik bracket yang tanggal tu. then dia tukar ruber band colour hijau PAS. HAHHAHAH
dalam poket ni ada rubber band yang aku beli dari BRACEFACE, Melda Ahmad punya. aku tak berani pulak nak suruh dia pasang. nnt2 lah, time gigi dah teratur nnt aku pasang.

TAPI

kali ini, memang sentapan paling kawkawmaaa. dia tarik rubber band tu ke gigi lain. perrrhhhhhh
tak tipu. demi allah. sakitt gile wey. aku taktaw nak hidup dan makan mcm mana. sakit wey. rasa menyesal tak makan puas2 malam semalam. HAHAHHAHAHK!

soo dengan gusi sakit2 ni, aku cadang lepas magrib ni aku nak gerak balik ipoh. nnt suruh kakak hantar KTM nak gerak pudu. naik baassss la cite dia. esok lepas daftar, aku nak balik kajang balik. HAHAHAH 14 haribulan dah start kelas, so still ada masa nak hangout dengan orang kajang. IHIIHIHI

btw, tadi aku baru hantar repair skuter hijau kakak aku tu. dia tak boleh start. hantar kedai apek belakang flat ni jer. start kaki taknak start jugak. dah naik patah kaki aku kick start benda tu. rasa ringan je kaki. nnt main futsal mesti rembat bola mcm ronaldo. hahaha last2 coil enjin dah short. aku taktaw la apa kejadah nye coil tu. tapi coil la. hahahah benda yang paling mahal rosak. ada dalam rm150 kalau nak tukar balik. taktaw la cine tu gebang aku jer, dia nak markup apa lantaklah. aku taklarat nak menumpang orang jer.

setakat kali ini. gusi aku dah denyut2 dah ni. allah jer tahu. arrrhhhhhhhhh baaaaaiiii

No comments:

Post a Comment