Wednesday, April 11, 2012

Sintok jauh gila bab kottt

hujung minggu lepas ni kalau korang semua perasan, aku tak on9 dari jumaat,sabtu dan ahad. kenapa? sebab aku terlibat dalam camping LIFELONG yang kelab akaun buat tu. Paling style, dalam kelas aku lelaki 5 orang je pegi termasuklah aku. FUUQQ apahal aku pulak yang kena pegi. bukan budak top pon. hahaha ini semua bahana menjadi ajk media. aku rasa takda motif aku kene pegi, tapi fikir2 balik, kira untung laaaahh. bukan senang nak pegi kem2 camni.

UUM ni dekat sintok taw, kedah tu hujung sekali nak sampai perlis ladang tebu tuu. nak masuk ke kampus uum tu mak ai laahhh. jauh gilaa.. ada fasi ni bagi taw, 3 kilo lagi dari sempadan thailand. patut la orang elak sangat nak masuk sana. ceruk habiiss.tapi walaupun ceruk tahap dewa, tapi kampus uum sangat awesome dan hampir perfect. dalam tu dah macam suasana bangi, ukm or upm. so takdahal kalau dapat belajaq sana. semua ada. takyah risau beb.. tapi kalau dapat belajar sana ok jugak, tapi kalau bole elak, aku elak bhaaaiii. HAHHAHA

aku ingat mula2 kem apalah. duduk hostel dewan bagai. rupa2 CAMPING tat!! fuuuuu aku ingat lagi aku camping time darjah 6 dulu..time pengakap dolu2. aku excited jugak. siries aku cakap, fasi2 depa memang awesome. tenaga kerja orang berumur. stok anak 4-5 orang. sekali dengan anak2 kecik dorang jadi assist fasi. terrbbb. anak2 depa memang gentle aku cakap, steady jer main dalam hutan.aku pun naik risau. tengok malam2 bole main kejar dalam campsite tu. hahahhah

ini bukan camping unit beruniform apa semua, ini just camping bina semangat camtu la. so takda la strict sangat mcm nak kene kawad bagai. watlek jerrrr.. nk join, join. taknak buat la apa korang nak buat. main kayak, mandi tasik, jungle tracking, nightwalk, wallclimbing, naik basikal, tidoq hutan...siries aku cakap, banyak gila pengalaman baru untuk aku. tu aku cakap, untung dapat join. tak tipu. aku rasa sangat enjoy. time ni la aku first time kena gigit pacat, mangsa pertama. dia isap darang kaw2 punya. sampai gemuk kot. tapi takpa la, kira aku derma darah laaa. hahahah mandi tasik semua..kau penah? hahah tapi pakai lifejacket laaa. dalam kot tasik tuu. pastu wallclimbing, kau penah? ahhahah 1st time aku panjat dinding tu. excited tapi tak yakin, last2 aku rasa dalam banyak2 lelaki dekat situ, aku naik paling laju. AHHAHAHAHAH

malam terakhir tu, ada aktiviti apa tah namanya. FOBIA STAGE tak silap. aku ingat apa tah, rupanya depa suruh menyanyi sorang2 dekat depan. fuckk!! ni betul fobia, aku tak penah lagi buat benda ni dan aku memang tak suka. hahhahah aku risau jugak benda alah tu, last time aku punya turn, aku nyanyi lagu twinkle little star, pagi yang gelap, pastu yang tak bole bla aku ternyanyi lagu PM KITE andilala tu. hahahhaha
damnfuk wehhh, lagu tu je telindah dalam kepala. hahahaha

hari terakhir tu, cmbiasa la. ada penutup. ada pertandingan kumpulan. lawan la mcm2. yang tak bole blaaa kumpulan aku menang. HAHAHHAHAH steady la korang. tapi 70% duduk dekat sana GELAK jerrrr. pangai masing2 mcm la bEBI!. hahahhah

balik singgah padang besar, first jugak sampai sana. baru la aku taw tempat tu sempadan. tengok negeri perlis. jauhhh nuuunn saaanaaa nampak dah thailand tuuuu..
balik sampai pukul 12 malam. gilaaaa memang kelas pagi time tu tak pegi la cite dia. baju tak basuh lagiiii

No comments:

Post a Comment