Sunday, April 1, 2012

April tak april, aku sakit kepala nii haa

YEY

April was coming, now i'm in 1 April 2012.
Takpayah nak april fool sangat. Aku selalu sangat kena game dengan orang lagi2 perempuan. HAHAHAK!


Harap-harap april ni bagi aku semangat nak belajaq dan ulang kaji pelajaran sebab by the end of this month there final exam for this 5th semester. harap tuhan bagi aku semangat kuat2, sebab March bulan yang agak serabut dan sibuk bagi aku dan March jugak la aku tak balik ke kajang untuk family tersayang. 1st time dalam hidup ni rasa homesick gile2 punya sampai rasa sedih bila fikir balik.

Semenjak dua menjak ni, banyak aku baca status2 member2 dekat fb cakap diorang dah habis semester akhir diorang, diploma dah tamat. agak jeles jugak. tapi gembira jugak tengok dorang. tahniah la korang. harap2 plan masa depan korang bole direncanakan dengan sebaik-baiknya. Alaaa diorang habis awal sebab masuk 1st intake, aku ni 2nd intakes. bole cite la weiii. puiihhh HAHAHHAH

April ni aku nak cuba carik partner orr senang cita aku nak carik teman wanita(ayat skema) atau lebih gentle dalam masyarakat melayu, AWEK. takpayah la nak gelak sangat, kau ingat aku ni gay ke hape, still lurus lagi. takda la, lately aku tengok ramai sangat couple2 dekat luar sana together macam best. aku taw best sebab aku dah penah alaminya just dah lama tak alaminya. lama sangat. kalau buat kira2 kasar, ada la dalam 2 tahun aku menyingle or sebatang kera. lama jugak kan awak?? HAHAHA mungkin sebab terlalu shock dengan situasi lepas, aku semi-trauma dengan relationship/relationshit. jujur, sebenarnya takda la trauma just kecewa sikit lah itu pun takda la lama sangat tapi nak recover dia makan masa sampai oneday kau akan rasa macam ni

"eh, kenapa lonely sangat ni. muka macam tu pun ada awek??? "

macam la aku sekarang ni. asal jumpa couple depan mata, mesti cakap muka pudiak camtu pun ada awek. tak kesah la laki ke perempuan. kadang2, gf tak mcm apa, bf dia agak hensem. tu lahhh. HAHAHAH last2, berbalik pada diri asal aku. banyak la questionare yang aku bole sediakan WHY I'M STILL FUCKING SINGLE!!

Kah Kah Kah



tapi bila fikir dalam2, ada benda yang lebih penting daripada mencari seorang or 2 orang or 3 orang teman wanita. Bila aku pejam mata depan buku or notes2, aku akan rasa benda alah ni lagi penting. semester 5 ni boleh tahan la susahnya. overall aku rasa 50% jer faham. itu baru faham, belum tentu boleh buat. itu aku harap kan suatu kuasa or superkuasa dapat rasuk dalam badan aku supaya dapat aku buat ulangkajian tentang benda yang aku tengah belajaq ni.

"mungkin aku menghidap penyakit yang belum tentu apa jenis penawar yang boleh aku guna, mungkin juga penyakit itu sebenarnya bukan sejenis penyakit tapi hanyalah perasaan ingin dimiliki oleh jantina sebaliknya" Syamsul Anwar

No comments:

Post a Comment