Wednesday, January 5, 2011

poieh

salam...

seperti biasa, harini 1st time aku dpt on9..mlm..

agak bizi siang..

harini kelas pukul 8 pagi so agak kepalatan lah nk bangun..
hahahah

kelas law pagi td mcm haram jadah..
si haji tu ajar kejap jer patu becerita panjang..
hahaha
mmg style die tu..
mcm2 lah die cerita.

kdang2 aku terase kt dlm hati ni mcm nk baling terompah cina basuh pinggan kt pale si haji tu..
ahahahah

lawak die mcm shial la..statement2 dia buat aku gatal hati dan paru2..

alkisah nya harini, balek kelas pukul 11.30, then balek aku tros tdo.

2-3 hari ni aku tak boleh tdo la gampang.. pukul 4-5 baru boleh tdo..

pastu bangun pagi muke resdong..nais2..

harini sbnarnya pukul 2.30 ada kelas, akibat ketiduran yang nyenyak..aku ter kelaut..

sedar2 pukul 2.40 dah..fuck!!

memang aku radang la..madafakar!!

tah la xtaw la ape nk jd kt aku ni, xkn nk dpt surat amaran lagi..hahah

kejap td, keceik ajak mkn kt umah dia.. ain masak ikan talapia, uni bg ikan tu..

sumpah style..
aku mkn2 tros balek.

dan tros on9.. HIHHH

No comments:

Post a Comment