Tuesday, January 4, 2011

barah kuku

hello..yellow..

hari gue tak dpek nk on9 sgt sbb saje jer..
hahaha

harini kelas sgt memberangsangkn.. kelas ekonomi sprti biasa,
tp agak luar biasa sbb dah stret 2 hari miss aishah mengamuk..
marah la shiall.. tite tatot..

hahahhaha

today dia marah sebab ade 2-3 ekor budak2 kelas tak dtg kelas. kira dia rase kene pijak pale lah..

dah la repeat, pastu buat mcm haram..bajet hensem.
alkisah nya la td, ada sorang gadis ni pegi backup si "hensem"..

"miss, (si hensem) ni tak dtg sebab dia tertinggal bas kt KL.."
sambil gelak2 dia ckp..
dari percakapan si betina ni aku dah taw, ni msti nk bekap si jantan ni..
shit..!!

tp ni yg paling best, miss aishah ckp

" so what....??? saya tetap nk surat.."

amekaw!!! setepek kepek2..
hahahah

jgn lah nk bajet sgt weh, kaw igt dia hensem sgt ker??
aku lagi hensem lah..kn2..

ahahah

pastu kelas habes, balek umah..mkn2..nasi ayam halimah bacik.
lepak2..

amar dan zul ada kt rumah.. baru aku taw yg si zul ni dah bertunang ahad ritu..shiall..
ahahah

amar pulak dtg bincang ngan aku pasal nk blja ptoshop n illustrator..
style..
aku pon dah lame nk suroh dia sketch2 untuk di vectorkn..
hahahah

dalm pukul 4 cmtu aku kelua sorang, pegi klebang..

carik bundle!!!

hahahah

time jalan2 tu aku nmpk lah signboard2 kolej MASTERSKILL.


time atas motor jadi lah sedih n sebak hati aku..
yelah dlu aku slalu pegi sana.. hampir bergaul ngan student2 sana..
tp bukan lah masterskills ipoh,

Masterskill Langat Selangor..ermmmm

ape lah khabar si DIA di sana itu.
tak pernah putus rindu aku kt dia, aku bukan sombong, tp aku takut nk contact dia..

i hope she doing fine without me
i miss you


ok aku cuba kawal sedih aku dgn cerita ni. time pegi bundle pertame, aku tgok byk baju. tp 1 pon xde yg bekenan. part 1 helai rm5 tak best, tp part 3helai rm10 gila babi style..
hahaha

aku angkat 3 baju.
1.baju jurasick park
2.baju brand locos vintage korea
3.baju putih ade corak tiga segi....hahahah

time aku tgh selam2 tu, adalah sorang makcik ni selam jugak..
giler babi byk baju dia amek. aku tanye dia.

"beli tok sape cik??"

acik tu jawab..

" acik niaga ni..."

hahahaha

style acik ni, ade 1 baju dia select gila la..
looney tunes full print..
gila la...nyesal aku tak cepat2 amek..
babi punyer makcik..
hahahah

lepas tu pegi bundle lagi 1,

erm...not bed.. byk baju koler..
setelah sesi selam selam..
aku amek 3 barang.

1.baju baseball MARINERS
2.baju koler kaler merah..aku suke sebab fit ngan bdan aku yg sedia ada fit ni.
3.1 cap baseball MARINERS

hahahah

jumlah belian kali ni, rm 17

hahahaha

taw mak aku ni mesti marah.

balek2 umah aku naek atas aku jumpe 1 lembaga besar la shiall!!!
aku hampir terkejot dan pengsan..tp aku sedar bahwa itu adalah MIN..
hahaha

tegor dia kejap, pastu bla ikut fikri main bola kt padang POLO

penat2..saje nk carik fitness balek.sbb ada ura2 kata sabtu ni aku ada main futsal untk kelas aku..
yeaahhaaa
ini lah peluang aku tunggu slame ni..
hahah

balek dari polo sembang2 ngan min,
fcuk!!
result dia dah kelua..haaaa
dia dpt barapa?

style!! #.88..
hahahah

No comments:

Post a Comment