Friday, June 18, 2010

Berak Cair



mlm nie, aku jd seperti musaffir di hari raya.
ke hulu hilir nk lepak.
mula tunggu moto akak. die lewat la pulak, mcm haram. OT konon.
menggelabah TETEK!!

lepas magrib nk pegi umah nua. tp xde org pulak.
pegi rj. lepak2 jap. patu balek.
lepak ngan afif n nua tgok nigeria lawan grecee.
sian negeria terkeluar dah dr wol kap..

patu pegi rj beli roti john.
akibat tidak tahan dengan kehebatan cerita angah dan fazril, aku berambus dri situ.

pegi balek umah nua bwak roti john tu. makan la berjemaah kt situ.
pukul 12 balek.

pegi balek rj lepak ngan faiz.
ttbe rase rindu pulak nk lepak ngan pilod.msg die.

patu dlm pukul 1.12 pegi alim koner..
lepak2..dan2 jer ANGAH dtg..adess..

terpaksa la dgr ceritaa dia..pilod layan jer la...hahahaha

patu berambus dri situ balek umah.Pukul 3.

patu tulis la blog..hahahaha

aku skunk nie nk "buat" balek BMX aku tu..
dan2 jer fazril kate die ada barang..hahahhak!
lagi la aku suke..tak sabar ape barang yg die ada.
tata ade tiub tayar jer...hahaha

Mesyuarat tingkap: cuti dah nk abes nie..rase mcm tak sabar lak nk balek ipoh. jenguk min.hahahaha

No comments:

Post a Comment